vrijdag 4 november 2011

LibreOffice goed vertegenwoordigd op T-Dose

Komend weekend is er weer T-Dose in Eindhoven.
'Technical Dutch Open Source Events' ... dus duidelijk mensen die niet voor het eerst een computer zien :-)
Toch is er altijd een leuke mengeling van publiek, met allerlei vaardigheden en interessen.

Morgen wordt de Keynote gegeven door Simon Phipps, die jarenlang bij Sun Microsystems (van vroeger je weet wel) een belangrijke rol speelde rond het beleid voor open source software.
Simon is nu actief in The Document Foundation, dus bij LibreOffice. Ook is hij actief in Apache, bij het OpenOffice incubator project, om te kijken hoe daarmee samenwerking te bevorderen is.
Simon is een man met veel ervaring en staat garant voor interessante en inspirerende bijdragen .. kortom de moeite waard.

Verder zijn er een tafeltjes van allerlei projecten. Dus ook van LibreOffice - in ieder geval zijn er mooie stickers. En natuurlijk een plek om anderen te ontmoeten.

Ondergetekende houdt een praatje over 'Easy Hacking LibreOffice'. Ik kan ook wel leuk wat vertellen (misschien dat ik het daarom ook mag doen) maar voor de meer complexe technische zaken, weet ik mij verzekerd van deskundige ondersteuning. Er zijn ook andere lezingen onder andere Rob Snelders en Dag Wieers, ook leden van de LibreOffice gemeenschap.

Er verder is er nog een heel uitgebreid programma...
Waarmee ik maar wil zeggen: kom als het even kan naar Eindhoven !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten