zondag 13 november 2011

De Office-Hacking-Plugfest-Presentatie week

Ik kijk al met groot plezier uit naar de komende week :-)

Ten eerste - naast het reguliere werk - verdere met inrichten van het nieuwe Nou&Off kantoor.

Dan zie ik uit naar zaterdag: het 4e LibreOffice Hackers Event in Nederland, waarvoor de voorbereidingen uiteraard al in volle gang zijn.
Mis deze mogelijkheid om te werken en uit te wisselen met andere hackers niet!

Daarvoor is er nog een evenement van minstens dezelfde importantie: het ODF-plugfest op 17 en 18 November in Gouda. Mij is gevraagd om TDF en LibreOffice te vertegenwoordigen met technische zaken en een verhaal over de algemene groei van het project. Het zal weer geweldig zijn om daar mee te doen!

Als een mooie laatste actie van de inmiddels afgelopen week, het ik net de presentatie beschikbaar gemaakt over 'easy hacking LibreOffice', die ik het afgelopen weekend gaf op T-Dose.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten